Magazinul Online si Retelele de Socializare


Retelele de socializare ofera avantaje serioase pentru detinatorii de magazine online, ajutandu-i pe acestia sa descopere mai usor ce se comercializeaza pe un astfel de magazin online. Printre cele mai cunoscute astfel de retele se numara Facebook, Twiter, blogurile si forumurile. Astfel printre avantajele oferite de acestea se numara: Awareness (vizibilitatea magazinului online) - Retelele de socializare pot ajuta la dezvoltarea brandului, favorizand cresterea numarului persoanelor care au auzit despre magazinul online vizat, odata cu acesta crescand si numarul potentialilor clienti; Clientii - Cu ajutorul instrumentelor de marketing oferite de retelele de socializare, magazinele online se pot bucura de clienti noi, obtinuti pe baza utilizarii corecte a metodelor de target-are din ce in ce mai avansate puse la dispozitie de marile retele de socializare; Promovare - Unul dintre marile avantaje pentru un magazin online prezent pe o astfel de retea este posibilitatea promovarii noilor produse si promotii active si instiintarea permanenta a clientilor despre orice schimbare ce are loc pe site-ul destinat vanzarii;

Feed-back (raspuns de la fani si clienti ) - Posibilitatea interactionarii constante dintre detinatorii magazinului online si clienti prin intermediul retelelor de socializare ajuta la dezvoltarea si imbunatatirea magazinului, obtinerea de informatii legate de concurenta, aflarea nemultumirilor de care se plang clientii; Target (alegerea unui segment specific de clienti) - Inca din primii pasi in realizare magazin online trebuie avuta bine in vedere alegerea nisei de clienti pe care acesta o vizeaza. Odata aleasa, aceasta nisa mai mult sau mai putin ingusta poate fi foarte usor de gasit si atentionata de prezenta magazinului online prin intermediul retelelor de socializare, mai specific, prin intermediul metodelor de publicitate ce ofera posibilitatea selectarii potentialilor clienti dupa varsta, sex, regiune, preferinte, hobby-uri  si multe altele. Cele mai folosite retele de socializare sunt: Facebook, Twitter si Google+, acestea nu trebuiesc ignorate, ba chiar integrate inca de la inceputurile realizarii unui magazin online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu