Din proprie Initiativa


Se pare ca perioada fericita de concediu, fie el si prelungit "din proprie initiativa" dupa principiul "ei se fac ca ne platesc" a cam ajuns spre final. Mi-as fi dorit poate mai multe de la vara, dar e bine si asa. De bine de rau am incercat sa ma odihnesc, sa imi incarc bateriile pentru inca un an de efort, insa se pare ca nu am ajuns cu bateriile la o incarcare superperformanta. Sa speram ca pe parcurs se recupereaza. Am incercat totodata sa imi educ portiunea numita creier sa-si gestioneze mai bine stimulii primiti din exterior. Adica sa fac fata cu nesimtire si totodata cu oarece agresivitate si "ace" ironice la tot ce vine din afara. Nu stiu cat am reusit, dar, testand, voi incerca sa remediez situatia din mers si sa vad ce se mai poate face pentru a valorifica orice amanunt in avantaj propriu. Am incercat sa imi educ capacitatea de a-mi exprima parerile si de a oferi informatii celorlalti. Si asta doar in scopul obtinerii de avantaje pe plan personal pentru ca asta este cel mai important in fond la urma urmei. si voi continua sa o fac si de acum incolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu